Monday 20 August 2012

Ponejen metsästystä!

Jos vaikka vaihteeksi kertois mitä poneja tässä lähiaikoina on kokoelmaani tullut lisää!
Ensinnäkin suuri kiitos kaverilleni, joka löysi minulle Dancing Butterflies ponin kirpparilta! Aivan ihana yksilö, vielä en ole häntä kerennyt pesemään.


Lapsuuteni poneja olen yrittänyt kovalla vimmalla metsästää ja niistä olen joitakin löytänyt ebaysta sekä MLP Arenalta. Ensimmäisestä paketista löytyi Baby Toe Dancer ja Baby Sweet Steps! Toe Dancer minulla oli pienenä, tämän lisäksi minulla oli Soft Steps, joten loputkin kaksi sarjaan kuuluvaa baby ponia aion metsästää itselleni jostakin :)

Nämä ovat vain NIIN suloisia <3 Rakastan!

Nurse ponit ovat minulle todella lähellä sydäntä ja nyt vihdoin olen löytänyt niitä! Matkalla itselleni on jo Nurse Sweetheart ja Nurse Loveheart <3 Loveheart minulla oli pienenä, sain sen äitini äidiltä joka oli sairaanhoitaja. Myös äitini on hoitaja ja itse olen myös sairaanhoitaja! Myös Nurse Tenderheart on mahdollisesti matkalla, kunhan MLP Arenalla yksi ihminen antaa kuvia ponista niin päätän otanko sen :)



Näiden lisäksi vielä matkalla Briteistä on minulla Sundance!


Olisiko tässä poneja nyt hetkeksi aikaa? :D Varaa ei ole ostaa enempää tässä kuussa.. ensi kuussa sitten :')
Huomenna jos pesisi joitakin näitä uusia poneja ja ylihuomenna ennen yövuoroa otan näistä poneista kuvia blogini kokoelmaan! Sieltä puuttuu jopa kuva Confettista ja Baby Blossomista, jotka liittyivät poniperheeseeni jo ajat sitten.

----

This month i have bought several ponies! Been really trying to find some of my childhood ponies and by the aid of amazing people in MLP Arena i have found Nurse ponies! Had Nurse Loveheart when i was little and finaly got her. Tenderheart might be on her way too as soon as i see the pictures of that pony :) Baby Toe Dancer was also a childhood pony i had and now i have her! She's so cute. Only need two other ballerina ponies to get the set. Dancing butterflies my friend found for me from flea market and Nurse Sweetheart and Sundance i bought from Ebay. Maybe enough ponies bought this month.. Until next month i guess :')

No comments:

Post a Comment